A munkaruha többféle célt is szolgálhat. Bizonyos helyeken azért biztosítják az alkalmazottaknak, hogy ne a saját öltözéküket kenjék össze, tegyék tönkre a feladataik elvégzése közben. Máshol higiéniai okok miatt nem viselnek olyan ruhát, amiben az utcán is járkálnak, egyes cégeknél pedig csak esztétikai okok miatt kap mindenki egyforma pólót, inget vagy akár egész szettet.
Azonban, bármelyikről is van szó, a munkaruha logózás rejtette előnyöket mindenképpen érdemes kiaknázni. Hiszen, ha nemcsak a megjelenésében ugyanolyanok a kollégák által viselt darabok, hanem mindegyiken ott díszeleg az cég logója és neve, akkor már marketingszerepet is betölthetnek ezek.
Az emberek azonnal tudni fogják, hogy hol dolgozik a személy, akin a munkaruha logózás eredményeképpen megszülető ruhanemű van, ahogy azt is, hogy az általa képviselt vállalkozásnál biztosan adnak a részletekre és az esztétikára. Ez sok esetben fontos szempont lehet, így miért ne hirdethetné ezt egy cég már az alkalmazottak által viselt ruházat által is?!